pondělí 23. června 2008

Jak to vlastně bylo, je ...a bude?? :D

Konečně už můžu taky psát..zatím jsme jen dvě, kterým se poštěstilo a máme tu výsadní možnost plácat sem své přihlouplé články plné žvástů:D (no nic) Pokládám za naši povinnost sdělit Vám, jak to s námi valstně je, ať už jen náznakově(zatím) a nebo (později) rozvětveně (z tohoto blogu se při naší "výřečnosti" stane prales).. Jak jste si už asi stačili všimnout, buď na koncertě, jiné akci a nebo zde na blogspotu, jsme čtyřčlenná kapela. Ač se to možná nebude líbit, musím podotknout, že nějakou dobu v Lady Merlot působila i Lenka Zimová, za což jí děkujeme.
Nevím, jak by se dal popsat styl, který hrajeme, pokud nás znáte (nejlépe všechny čtyři), jistě víte, že styl hudby, který posloucháme se různí. A stejně tak se různí i náš styl hraní, ne, že by byla každá píseň jiná, ale je to celé obsažené všude, ve výsledku je to tedy jendotný styl ovšem neidentifikovatelný. Při hodině angličtiny jsem se nemohla vyjádřit, a tak jsem said, že hrajeme softrock :D No ale nevím, zda je to dosti přesná definice.
Taky musíme zmínit, že zkoušíme ve zkušebně ZUŠ Velké Popovice, tímto děkujeme a v souvislosti tady s tím mne napadá, že bychom si, holky měly domluvit ty zkoušky na prázdniny. Je to totiž složité, všechny se zabýváme spoustou věcí, a tak nemáme moc čas :) ale víte, jak jsme to slíbily: Po maturitě bude všechno :)
Taky samozřejmě děkujeme Milanovi Pechovi za vytříbený a libý zvuk :)
Tak fajn, už jsem poděkovala, vysvětlila atd.
Takže zde jsou fota z prvních zkoušek:)

Prostě Lady Merlot

Bicí?

Jsme nejlepší!!

Anička flétnička

Germi a kejtra

4 komentáře:

světluška řekl(a)...

čao slečinky:) jenom oznamuju, že už mám fotky z konziiku;);) se těště

Liška řekl(a)...

Hwáá, tyhle fotky jsem nikdy neviděla! Byly mi zatajeny! Ale je to vtipný. Těšim se na ty profi Světli :))

eFKa řekl(a)...

¨Kdyžtak je hoď sem.:) Jinak z Londona se vracím 11., tak pak dohodnem nějakou zkoušku ne e? :)

světluška řekl(a)...

já tyhle fotky taky ještě neviděla..ale jsou hustý:)jo helčo...ten mail je germecka@seznam.cz .. tak děkuji:) a už se těšim na zkoušku...mám novou věc..;);)