středa 22. října 2008

Hola hej a nahrávání zdar!

Takže přátelé...přítelové..nepřátelé....v sobotu dne 18.10.2008 kapela LADY MERLOT nahrávala své první demo:-) Takže se můžete těšit na pořádnou jízdu...
Ale nemůžu si odpustit krátké..leč velice důležité popsání toho, jak vše probíhalo..
Takže pro mě to vše začalo v sobotu v 5 ráno, kdy jsem byla nucená vstát a jít na bus a dopravit se do Nový Hospody k mistrovi Milanovi..kterého jsem musela vyzvednout spolu s jeho automobilem..jelikož mu sebrali papíry od vozu. No ale abych pokračovala...u Milana jsem vypila ranní kávu..a on mi řekl, že musí ještě na chvíli do práce..tudíž jsem si u něj doma povídala s Violou mladší..poslechla si hudbu..pak přišel Mistr a prohlásil, že můžeme vyrazit....tehdy ještě s nadšením jsem vylétla ze křesla..a už jsem se nemohla dočkat na nahrávání..Ale první věc: Míla nemohl najít papíry od barbuchy(takto přezdívá svůj vůz)..nakonec však vše dobře dopadlo a my mohli jít k barbuše...
Koupila jsem benzín za 200 korun českých...Milan otevřel nádrž a začal lít..leč najednou..z ničeho nic..začal benzín vytékat...M. skočil pod auto a velice obětavě vsunul prst do nádrže, aby nám nevytek všechen benzin...nevěděla jsem co se děje..Milan zkonstatoval, že něaký ŠMEJDI ZASRANÝ mu prorazili nádrž dvanáctkou klíčem..a poslal mě hledat dřevěný špalík(podotýkám, že jsme se nacházeli na benzinové pumpě..leč hledala jsem) a jak bylo zřejmé..našla jsem jen cihlu,která nám moc nepomohla..tak jsem běžela koupit gumové rukavice..Milan to něak ucpal a šel koupit šroub, který jsme něčim obmotali..a vrazili ho tam...
Už jsem se začínala bát..že jsme uvízli ve svízelné situaci..a že nahrávání prostě nebude..ale ucpalo se to a my mohli vyjet...ALE byla vybitá baterka...takže jsem 4x tlačila barbuchu do kopce..aby se Milan mohl rozjet..nakonec se rozjel .. já naskočila ... on kousek řídíl a pak jsme se vyměnili...vyzvedli klávesy..a pelášili do Kunic.....
Pak jsme nahrávali...a hráli...a nahrávali..umírali...jedli...pili...nahrávali...a pořád do kola...a pak po dlouhé době...jsme byly hotovy:-D
Šli jsme ke mně .. ostatní Lady si odložili spacáky..navoněly jsme se všechny stejnou voňavkou(růžovou adidas-bo strašné krásně voní) a šli jsme k Fouskům na konziiik..kde jsme si neustále tukali pivkem na první Demo Lady Merlot...a ták...znáte to... přišel tanec...další píva:-)
Od kapely Rockass přišlo pozvání pro publikum na 14.11.2008 do Popo na socku...kde hrajeme i my:-) zmínili nás a my jsme hrdě podzvedly číše a zařvaly jsme si: "Lady Merlot"...no prostě mazec...a okolo 1 hodiny ranní jsme razili dom...ráno stávání...loučení....se slovy- ZÍTRA SE UVÍME NA ZKOUŠCE :-D
Spokojené na pívu u Fousů...;-)

Po hodně hodinách nahrávání :-D

Lady pohromadě ;-)

Žádné komentáře: