neděle 16. listopadu 2008

Rockové kančí hody :-D

Ahooooj
Takže co se stalo...v pátek konzík v Popovicích..
S ladynama jsme se sešly něak po pátý....místo toho, abychom zkoušely,jsme prostě blbly:)
Přišlo blahopřání ke 20. narozeninám..proběhly dary...a opravdu mě děvčátka překvapila..dostala jsem krásnej,úžasnej,epesní,bombovej popruh na svoji novou kejru..a k tomu dvacet trsátek..s poznámkou, abych je laskavě neztratila...prý mi je budou na každé zkoušce přepočítávat:D což mě dost pobavilo...protože co si budeme povídat, jsem hlava děravá a všude něco nechávám..ale slibuju, že se budu mooc snažit je nepoztrácet;) Čas hraní se neúprosně blížil..tak jsme se rozhodly, že opustíme naší skvělou zkušebnu..sejdeme pár schodů...a šup už jsme byly na podiu, kde opačná pohlaví připravovali aparáty...mikrofony..atd ..atd... Tak jsme tedy pádily k báru..kde jsme si přitukli na konzík a na mě:) Slečny jablíčkem a já sviní:D Pak zvuková zkouška...a ejhle šlo se na to... Naši skalní fanouškové stáli pod podiem a hlasitě nás podporovali...za což jim celá kapela LADY MERLOT děkuje.... byli jste skvělí.... A tak to šlo...píseň za písní..výměna za výměnou...lidi tleskali..my jsme se bavily...hraní nám uteklo rychle a najednou byl konec.....samozřejmě s poslední písní OLÉ...
A co děvčata dělala po konzíku?????? Kalila.....smála se...pořád další panáky...pak tanečky na super kapelu Těžko soudit motýla...se kterou jsme se nakonec seznámili...a dokonce jsme třem z nich umožnili nocovat v naší malinkaté zkušebně....
Takže toť asi vše....prostě povedená akcička

Žádné komentáře: